KYOCERA MyQ

Kontrolišite senzitivna dokumenta i smanjite troškove štampanja

MyQ je aplikacija smeštena na serveru koja pojednostavljuje i osigurava Vaše upravljanje dokumentima. Integrisana Print&Follow aplikacija uvećava efikasnost štampanja i ubrzava proces štampanja: umesto da se dokument šalje određenom uređaju, korisnik ga šalje do MyQ servera kome svi uređaji u kancelariji imaju pristup. Tako da se dokument može štampati sa bilo kog slobodnog uređaja. Ovo pomaže smanjenju redova za štampanje i povećava sveukupnu sigurnost dokumenata, tako što uređaj ne šalje dokument sve dok se pošiljalac ne uloguje i selektuje ga za štampanje.

Kada je u pitanju kopiranje, skeniranje i slanje faksa, MyQ nudi dobro struktuirani i lak za korišćenje interfejs kao i personalizovane prečice do postavki koje najviše koristite. Štaviše, MyQ čuva detaljnu statistiku o troškovima štampanja ostvarenih po pojedinačnom projektu, korisniku ili delu firme. Korisnik takođe može pristupiti računu štampanja sa konvencionalnog web pretraživača i ima pregled poslova štampanja. Ove karakteristike pomažu da se podigne svest o štampanju i smanje troškovi.

PinPoint Scan Process

Poslovni Izazovi

  • Krađa poverljivih podataka potencijalno može ugroziti Vaš posao – Kako se mogu osigurati da osobe bez autorizacije ne mogu pristupiti mojim podacima?
  • Pronalaženje odgovarajućih postavki za skeniranje i slanje faksa oduzima vreme i naporno je – Kako sebi mogu olakšati ovaj proces?
  • Teško je pratiti troškove vezane za štampanje – Kako mogu da ih nadgledam i tako uštedim?

Vaše prednosti sa MyQ

  • Autentičnost: Štampanje, kopiranje i skeniranje počinje samo posle logovanja korisnika na izabrani uređaj, koristeći različite metode verifikacije zavisno od Vaših sigurnosnih zahteva.
  • Sigurno i jednostavno skeniranje omogućava brze operacije jednim klikom koje su lake za korišćenje i čuvanje.
  • Računovodstvo: Korisnik može da prati količinu štampanog materijala i tako bolje kontroliše i smanji troškove. Samo praćenje štampanja može pomoći smanjenju broja štampanih stranica.

Karakteristike i Specifikacije

Sa svojim dobro struktuiranim i intuitivnim interfejsom MyQ pojednostavljuje sve procese koje treba da uradite na vašem MFP. Pošto se ulogujete pre upotrebe uređaja, MyQ će vam ponuditi prečice do najčešće korišćenih postavki za skeniranje, slanje faksa i štampanje, kao i dugmad da brzo odaberete druge opcije.

Ovo smanjuje vreme korišćeno za procesuiranje Vaših dokumenata i u isto vreme dozvoljava vam da detektujete bilo koje čudne navike u vašoj kancelariji. Takođe, možete dopuniti postojeću opremu sa MyQ externim terminalima, i omogućuti im da rade sa MyQ kao da su skroz novi.

  • Autentičnost – Pristupite uređajima u jednom koraku koristeći PIN, ID kartu ili Windows logovanje ili verifikovanjem u dve faze kombinacijom kao što je ID karta i PIN.
  • Sigurnost – sigurno štampanje, enkripcija podataka i Print&Follow funkcije obezbeđuju da se vašim dokumentima može jedino pristupiti i budu odštampani od strane autorizovanih osoba.
  • Izveštavanje – MyQ čuva detaljnu statistiku o troškovima štampanja za vreme projekta, od strane korisnika ili dela firme.
  • Personalne karakteristike – MyQ pamti Vaše najčešće korišćene postavke i čuva ih kao vaše podrazumevane postavke kada se ulogujete. Najvažniji zadaci mogu biti uređeni na vrhu korisničkog interfejsa KYOCERA integrisanog terminala omogućavajući operacije "Jedno Dugme" za skoro sve dnevne zadatke!
  • Skeniranjem do funkcije – jednim klikom se menja destinacija Vaših skeniranih dokumenata i njihove metadate. Možete izabrati između vašeg KYOCERA MyQ prostora, početnog foldera, faks servera, e-mejl adrese, itd. Kyocera MyQ sada nudi jedan od najmoćnijih profila skeniranja na tržištu. Vi možete urediti profile ili zadatke na MyQ integrisanom korisničkom interfejsu zasnovano na Vašim ličnim potrebama.
  • Mobilno štampanje – štampajte dokumente sa Vašeg mobilnog uređaja jednostavno šaljući e-mail na MyQ server. Štampani dokumenti se mogu pokupiti kasnije unosom vaših podataka na uređaj.

MyQ web interfejs

MyQ web interfejs je prikladan način upravljanja izlazom dokumenata na svakom nivou:

  • Pristup kroz web pretraživač i lično MyQ logovanje.
  • Bez potrebe ekstra softvera i alatki.
  • Korisnik može da upravlja poslovima štampanja.

MyQ mobilni terminal

Nova MyQ mobilna aplikacija Vam omogućava da:

  • Izaberete uređaj na kome će Vaši odabrani zadaci biti izvršeni
  • Otključate panel mašine za kopiranje i skeniranje
  • Imate pregled svih mašina na svakom MyQ serveru i njihovog statusa
  • Štampate sa omiljenog ili već odštampanog posla
  • Izaberete Vaš omiljeni MyQ uređaj na svakom serveru, tako da uređaji budu prikazani po prioritetu

PIN kod je pohranjen u aplikaciji, tako da ga ne morate unositi pre svake sesije, na šta će mnogi biti zahvalni a ne samo oni zaboravni.

MyQ mobilni terminal možete skinuti sa Google Play Store i Apple App Store na Vaš mobilni uređaj.

MyQ Servisni Modul

Sa MyQ Servisnim Modulom, sistem kontinuirano proverava da li su štampači i MFP uređaji: 

  • Spremni da štampaju
  • Zahtevaju servisnu intervenciju
  • Ostali bez papira ili tonera

E-mail se automatski šalje, obaveštavajući administratora. On se takođe povezuje sa serverom prodavca i prati porudžbine tonera ili servisnih intervencija, kako bi analizirao troškove posedovanja uređaja. Ukoliko se uređaj prekomerno eksploatiše, na primer, prodavcu se može poslati zahtev za moćniji MFP ili odgovarajući uređaj. 

* MyQ, zajedno sa njegovim logotipom, je registrovani zaštitni znak MyQ spol.s.r.o.

KYOCERA MyQ Icon

Kontakt

Za više informacija ili da dobijete probnu verziju, molimo Vas kontaktirajte lokalnu KYOCERA kancelariju.

BLI Izveštaj 2013

★★★★★ Value

★★★★★ Security

★★★★★ Ease of Use

★★★★★ Administration

 

Sistemski zahtevi


Serverski HW: 2GHz, 1GB RAM


Serverski OS: Windows Server 2003 / 2008 / 2008R2 / 2012 / 2012R2 supported by 32bit and 64bit OS


Korisnički OS: Windows XP, 7, 8 / Linux / MAC OS / ERP / SAP / LPR

Scroll to top