Ponuda usluga
Garancija proizvođača
KYOCERA ili njen predstavnik daje minimalnu garanciju od godinu dana, u zavisnosti od zemlje i rukovodi se politikom “Povratak u bazu”. Po dijagnostikovanju kvara, štampač će biti brzo i pouzdano popravljen kod ovlašćenih KYOCERA servisnih partnera ili u KYOCERA servisnom centru.
Garancija na licu mesta
Za neke od velikih A3 štampača, nudimo garanciju na licu mesta. Takođe, možemo ponuditi ovu uslugu i za sve druge uređaje. U slučaju popravke na licu mesta, KYOCERA inžinjer tehničke podrške će doći u Vašu kancelariju i otkloniti kvar na licu mesta. Na većini lokacija ovo može da se uradi narednog radnog dana. Kao i naša usluga “Povratak u bazu”, ove popravke pokrivene su šestomesečnom garancijom.
Garancija dugovečnosti komponenti
Naše dugovečne komponente (koji mogu uključivati valjak, razvijač ili procesnu jedinicu) u svim našim štampačima uglavnom su pokrivene posebnom produženom garancijom.
Za detalje o garantnim uslovima i ponudama KYOCERA proizvoda informišite se na lokalnoj KYOCERA stranici ili pitajte svoj lokalnI info servis.
Obuka korisnika
Ukoliko je potrebno, KYOCERA obezbeđuje obuku korisnika prilikom instalacije svojih uređaja. U nekim slučajevima nudimo detaljnu obuku Vaših stručnjaka tako da većina zahteva može biti rešena u Vašoj kompaniji. Ako imate dobavljača usluga, mi ćemo dopuniti njihovo znanje pružajući obuku koja im je potrebna u cilju podrške KYOCERA uređaja.